Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie Paskolos.lt kreditus

Mokėjimo planas siunčiamas kitą darbo dieną po paskolos išmokėjimo el. pašto adresu, kurį nurodėte paraiškos formoje. Jei negavote mokėjimo plano, informuokite mus apie tai el. paštu info@paskolos.lt Mokėjimo plano kopiją Jums išsiųsime el. paštu, kurį nurodysite, arba, jei pageidaujate, oro paštu (nurodykite adresą).

Paskola grąžinama pervedant pinigus internetu arba bankų filialuose. Pavedime nurodykite šiuos duomenis:
Gavėjo sąskaita
„Swedbank“ AB LT977300010124006990
AB SEB bankas LT087044060007635988
DNB bankas LT384010042402976236
AB Šiaulių bankas LT137180300007467872
Gavėjo pavadinimas - UAB Nordecum
Gavėjo kodas – 302535232
Mokėjimo paskirtis – asmens kodas ir PS kodas

Grąžintos sumos į Paskolos.lt sistemą įvedamos tą pačią ar kitą darbo dieną. Jei pervedate iš kitų bankų (ne SEB ar "Swedbank") sąskaitų, įskaitymas gali trukti ir ilgiau. Dėmesio! Įmokos, kurių mokėjimo paskirtyje nebus nurodytas paskolos gavėjo asmens kodas ir PS kodas, gali būti neįskaitytos. Jei mokate už kitą asmenį, mokėjimo paskirtyje BŪTINA nurodyti to asmens vardą, pavardę, asmens kodą ir PS kodą. Įmokos be būtinų duomenų bus įskaitomos tik pagal teisingai užpildytą ir atsiųstą prašymą įskaityti įmok.

Taip, galima. Grąžinant paskolą, mokėjimo pavedimo paskirtyje būtina nurodyti paskolą ėmusio žmogaus asmens kodą ir PS kodą.

Paskolos pratęsimas įmanomas. Norint tai padaryti, reikia pervesti į mūsų sąskaitą atitinkamą sumą, būtinai prie įmokos, mokėjimo paskirtyje, nurodyti "PASKOLOS PRATĘSIMAS PS kodas."

Vėluojančiam mokėti klientui siunčiami priminimai. Jei ir po Paskolos.lt išsiųstų priminimų nesumokate ar nesusisiekiate su mumis, skola perduodama skolų išieškojimo įmonei. Visos priemonės, kurių imasi Paskolos.lt, jei klientas vėluoja mokėti, išdėstytos Paskolos sutarties Bendrųjų sąlygų 5-ame skyriuje.

Taip, tačiau mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti paskolą ėmusio asmens vardą, pavardę, asmens kodą PS kodas.